Funkcionalna vadba


funkcionalna vadba

funkcionalna vadba s pomočjo rekvizitov za večji učinek

Poleg kickboxa imamo v našem društvu izredno široko ponudbo funkcionalnih treningov. Izbirate lahko med sledečimi oblikami funkcionalnih treningov:

  • Klasik FTP (boot camp)
  • Basic FTP
  • TRX Functional
  • Booty FTP
  • jutranji FTP
  • open gym

V spodnjem videu si lahko pogledate predstavitveni film naših funkcionalnih vadb

Vse oblike so primerne tako za dobro trenirane kot tudi za tiste z nekoliko slabšo telesno pripravo. Namenjene so tako moškim kot ženskam. Funkcionalno predstavlja gibanje, ki je naravno, varno in tudi vsakdanje uporabno (to ni izoliran trening mišičnih skupin, kar je značilnost fitnes vadbe). Funkcionalna vadba razvija telesno pripravo (moč, vzdržljivost…), hkrati pa oblikuje tudi naše telo. S funkcionalnim treningom poskrbite za svoje zdravje, hrati pa tudi za družabno življenje. Trening vodi kondicijski trener, tako da je trening sestavljen strokovno, raznoliko in zagotovo tudi učinkovito.

Funkcionalna vadba Klasik FTP (boot camp)

Pri tej vadbi razvijamo vse telesne sposobnosti kot so moč, vzdržljivost, gibljivost, hitrost… Trening je oblikovan po principu bott campa. Vsebuje vaje z lastno težo kot tudi vaje z različnimi rekviziti kot so uteži, kettlebelli, trxi, žoge itd. Tako je trening vedno zanimiv in zabaven. Tovrstna funkcionalna vadba predstavlja srednjo do visoko stopnjo obremenitve in nam omogoča poleg oblikovanja telesa tudi pridobivanje kondicije.

Funkcionalna vadba Basic FTP

Funkcionalna vadba pri kateri je poudarek na razvoju moči in stabilnosti trupa in sklepov, poskrbimo pa tudi za razvoj ravnotežja. Z raztezanjem v zaključnem delu treninga ob mirni glasbi dosežemo tudi relaksacijo in poskrbimo za razvoj gibljivosti. Vadba je odlična za ljudi, ki veliko časa presedijo. Tovrsten trening predstavlja nižjo do srednjo stopnjo obremenitve in je tako primeren tudi za začetnike.

TRX Functional

Je dobro poznan funkcionalni trening, pri katerem je večina vaj izvedenih z rekvizitom imenovanim TRX. Tako nam TRX lahko omogoča zmanjšati zahtevnost vaje, lahko pa nam uteži izvajanje vaje. Prav zato je takšen trening lahko prilagojen posameznikovim sposobnostim. Poleg tega je pomembna prednost vaj s TRXom, da krepimo stabilizacijo našega trupa. UPorabljamo pa tudi druge rekvizite za učinkovitejši trening. Vadba predstavlja sredno do visoko obremenitev in je koristna z vidika oblikovanja kot tudi razvoja kondicije.

Booty FTP

To je vadba namenjena ženskam, ki si želijo oblikovanja telesa (tonizirati mišice in reducirati maščobo). Poseben poudarek je na mišicah zadnjice, trebuha in nog. Z redno vadbo in uravnoteženo prehrano, se prvi rezultati pokažejo po približno mesecu dni, odvisno od posameznika. Vadbo načrtujemo v skladu s strokovnimi priporočili. Vadba je primerna za posameznice brez akutnih in kroničnih bolečin tako za trenirane kot za manj trenirane.

Jutranji FTP

To je tudi eden od stednjeintenzivnih funkcionalnih treningov, ki traja 60min. Značilno je, da poteka v majhni skupini do 5 vadečih (semi privat trenerstvo), kar omogoča bolj individualiziran pristop k vsakemu posamezniku in prilagoditev sposobnostim, znanju in morebitnim težavam. Tak trening je zato zelo učinkovit, saj se vedno opravi vaje za krepitev mišic celega telesa, poskrbi pa se tudi za razvoj gibljivosti, vzdržljivosti in po potrebi tudi ravnotežja. Pri tem se uporablja lastno telo in številne različne rekvizite.

Open gym

S tem principom treninga omogočamo našim članom, da trenirajo lahko tudi samostojno kot v fitnes centrih. Vedno pa je v času open gyma prisoten trener, ki je na voljo za vprašanja in pomoč. Pomembna prednost open gyma pa je, da je vedno v dvorani napisan trening (lažji nivo in težji nivo), ki ga lahko naši člani izvajajo. Trening se mesečno spreminja in stopnjuje. Open gym poteka v času, ko v centru ne potekajo skupinske vadbe ali osebni treningi. Pri treningu so vam na razpolago proste uteži, kettlebelli, trx-i, žoge, boksarske vreče, kolebnice, elastike…