Funkcionalni trening


Poleg kickboxa imamo v našem društvu izredno široko ponudbo funkcionalnih treningov. Izbirate lahko med sledečimi oblikami funkcionalnih treningov:

  • Klasik FTP
  • Power FTP
  • Basic FTP
  • ENYOJworkout
  • TRX-i
  • open gym

Vse oblike so primerne tako za dobro trenirane kot tudi za tiste z nekoliko slabšo telesno pripravo. Namenjene so tako moškim kot ženskam. Funkcionalno predstavlja gibanje, ki je naravno, varno in tudi vsakdanje uporabno (to ni izoliran trening mišičnih skupin, kar je značilnost fitnes vadbe). S FTP treningom razvijate svojo telesno pripravo (moč, vzdržljivost…), hkrati pa oblikujete tudi svoje telo, poskrbite za zdravje in družabno življenje. Trening vodi kondicijski trener, tako da je trening sestavljen strokovno, raznoliko in zagotovo tudi učinkovito.

Klasik FTP je funkcionalni trening pri katerem razvijamo vse telesne sposobnosti kot so moč, vzdržljivost, gibljivost, hitrost… Trening zajema vaje z lastno težo kot tudi vaje z različnimi rekviziti kot so uteži, kettlebelli, trxi, žoge itd. Tako je trening vedno zanimiv in zabaven. Tovrsten trening predstavlja srednjo stopnjo obremenitve in nam omogoča poleg oblikovanja telesa tudi pridobivanje kondicije.

Basic FTP je funkcionalni trening pri katerem je poudarek na razvoju stabilnosti trupa in sklepov, poskrbimo pa tudi za razvoj ravnotežja. Z raztezanjem v zaključnem delu treninga ob mirni glasbi dosežemo tudi relaksacijo in poskrbimo za razvoj gibljivosti. Vadba je odlična za ljudi, ki veliko časa presedijo. Tovrsten trening predstavlja nižjo stopnjo obremenitve in je tako primeren tudi za začetnike.

Power FTP funkcionalni trening pri katerem je poudarek na razvoju moči in vzdržljivosti. Ta trening je krajši, predstavlja pa visoko stopnjo obremenitve, saj je skrivnost v izbiri vaj in kratkih odmorih. Pogosto se uporablja tudi intervalne načine. Ta trening je poleg pridobivanja kondicije in moči odličen tudi za oblikovanje telesa.

ENJOYworkout je funkcionalni trening srednje do visoke obremenitve. Večsklepna gibanja, raznolike vaje z lastno težo ali rekviziti in kombinacija s kardio vajami je zagotovo prava formula za pridobitev kondicije in oblikovanje telesa. Prednost tega treninga je, da veliko energije porabimo že med treningom, še več pa jo v urah po treningu, saj pospešimo metabolizem našega telesa.

TRX-i je dobro poznan funkcionalni trening, pri kteri je večina vaj izvedenih z rekvizitom imenovanim TRX. Tako nam TRX lahko omogoča zmanjšati zahtevnost vaje, lahko pa nam uteži izvajanje vaje. Prav zato je takšen trening lahko prilagojen posameznikovim sposobnostim. Poleg tega je pomembna prednost vaj s TRXom, da krepimo stabilizacijo našega trupa. Vadba predstvalja sredno do visoko obremenitev in je koristna z vidika oblikovanja kot tudi razvoja kondicije.

Open gym: s tem principom treninga omogočamo našim članom, da trenirajo lahko tudi samostojno kot v fitnes centrih. Vedno pa je v času open gyma prisoten trener, ki je na voljo za vprašanja in pomoč. Pomembna prednost open gyma pa je, da je vedno v dvorani napisan trening (lažji nivo in težji nivo), ki ga lahko naši člani izvajajo. Trening se mesečno spreminja in stopnjuje. Open gym poteka v času, ko v centru ne potekajo skupinske vadbe ali osebni treningi. Pri treningu so vam na razpolago proste uteži, kettlebelli, trx-i, žoge, boksarske vreče, kolebnice, elastike…